Doğum yapalı 5 gün oldu bebeğimde yeni yeni gaz problemi var gibi. Yiyeceğim her şeyi Google yazıp bakıyorum. Kuruyemiş meyveler süt ürünleri ne olursa her şey de gaz yapar yazıyor ne yapmalıyım şaşırdım doğru mu yani sizce nereden araştırabilirim emin olabilirim?