melisinizz yani yaz sıcağına denk geldi doktorumuz uygun gördü ben de su zarar vermez diye düşünüyorum vermeye başladım. Günde toplam 10cc her beslenmeden sonra diye tavsiye etmişti şimdi miktarı yükseldi tabi şu an 5,5 aylık 30cc gibi içirmeye çalışıyoruz özellikle vitamin damlalarından sonra ağzında tadı kalmasın diye