Arkadaşlar merhaba öncelikle 10 aylık bir bebeğim var taşınmak istiyorum ama hem taşınmak hemde taşınmamak için geçerli sebeplerim var sizce ne yapmalıyım.
Öncelikle deprem bölgesinde yaşadığımız için ve Maraş depreminde iyice sallandığımız için evi bu konuda güvenilir bulmuyorum . Ev sahibi çatıyı yaptıracağını söylemişti ama yaptırmıyor ev sürekli akıtıyor belli noktalardan üstelik asma tavan odalarda var düşecek diye bile korkuyorum. Ev zaten benim için fazla büyük üstelik kombide arızalı ev sahibi yenisini bile almıyor zammını kabul etmeyince bizi iyice saldı açıkçası
Ama malum kiralar 10 binden başlıyor sizce ne yapmalıyım bu fiyata ev kiralarsam çoğu şeyden kısmam gerekecek bir de burda 2 yıl görev süremiz kaldı siz olsanız ne yapardınız 🫣