Oğlum 83 günlük ve son bir iki haftadır emerken öğürüyo memeyi bırakıyo ama sonra yine alıyor yani hem emmek istiyo hemde öğürüyo neden olur bu acaba yaşan varmı aranızda bu arada bebeğim sütüm yetersiz olduğu için mama takviyesi aliyo yinede sürekli emziriyorum