Merhaba anneler bebeğim kolikti anakucaginda sallanarak uyuttuk her zaman şimdi 7 aylık hala gaz problemimiz devam ediyor eskisi kadar olmasada. Ana kucaginda sallanarak uyumaya devam ediyor beşinde uyumuyor uykuya iyice dalınca alıyoruz besige anakucagini bıraktırmak istiyorum ama işe başlayacağım uyku eğitimi versem verimli olmaz işe yanımda götüreceğim . Zaten öyle çok uyuyan bir bebek değil .sallanarak uyutmak kolayına gelir böyle 2 yaşına kadar filan kullanabileceğim anakucagini var mı ? Yada nasıl biraktirabilirim önerisi olan 😕