Bir buçuk ay önce doğum yaptım emziriyorum çok şükür..emzirirken göğüslerim uyarıldığı için her iki göğüsten de süt geliyor ama bu da fazlasıyla rahatsız etmeye başladı beni.. göğüste koku sürekli kıyafet çamaşır değiştir derken yoruluyorum..ne kadar sürer bu durum birde göğüslerde ki koku için ne yapmam gerek her dk duşa giremiyorum bebeğimde emmek istediğinde bazen midesini bulandırıyor kusuyor emmek istemiyor koku mu rahatsız ediyo acaba onu ? Var mı bu durumu yaşayan