Kızım 10 aylık.. emekleme daha yok ayakları üstünde uzun süre durabiliyor. Günlük yürüyüş yaptırıyorum evde 🤭 oyuncaklarla oynuyoruz ama 20-30 dk sonra sıkılıyor. Balkondan dışarıyı izliyoruz (malum havalar da soğudu 🤦🏻♀️)
İnanın ben de oyun üretemiyorum bazen tek başına oynasın diyorum o da Max. 15 dk diyelim…
Neler yapabilirim ? Nasıl zaman geçirebiliriz ? Siz neler yapıyorsunuz 😕