Sevval1507 ozlemercan53 biogai ve sap simflex hiç bir işe yaramadı ama nurse harveys dan sonra rahatladı çok şükür hiç denilecek kadar az şuan.her bebek farklı iste
ozlemercan53 Tu_Na 3 gündür kullanıyorum doktor sabah akşam 10 damla şeklinde ver dedi bugün saatli verdim akşamda öyle yapıcam
Masalina12 masallinaannesi metsili düzenli olarak verince benim kızım da fayda eti ve hergun 1 bardak kimyon içtim oda süte geçerek kızımı rahatlAtı
prensesin_annesii ozlemercan53 Zinco gaz damlası var mutlaka alıp kullanin benim kızım 1/1.5 ay kadar gaz sancısı çekti birinin önermesiyle damlayı alıp kullandık şükür kullandıktan 1 hafta sonra fln geçti inşallah bir an önce sizinkide gecer
ozlemercan53 prensesin_annesii ay inşallah o damlanın adını çok duyuyorum faydası olsun da Allah’ın izniyle
aynenncnmmm ozlemercan53 45 günlüğüz 6-7 çeşit damla denedik gazdan ziyade aşırı ıkınması vardı. En son doktor symbosis diye bir damla verdi şuan ıkınması azaldı gaz soeunu hâlâ devam ediyor ama azaldı gibi 🥺 arabada rahat uyuyor, masaj falan bize etki etmedi
ozlemercan53 aynenncnmmm Rabbim şifa versin inşallah gaz sorunu büyük sıkıntı halbuki o kadarda dikkat ediyorum yediklerime demek ki olacağı varsa oluyor 🥺
Masalikra2349 ozlemercan53 rezene cayini tavsiye ederim hem kendiniz hemde bebegenize az birsey vere biliyorsunuz ben öyle azalttım