umut_11 Şuan 14 günlük olduk oğlum sarilik oldu ve geçmiyor 2 kere hastanede yattık işin aldı ve düştü ama geri yükseliyor Tsh yüksek çıktı ilaca başlandı sarilik yüksek olunca bunu yaşayan var mı lütfen kafayı yemek uzereyim