tugceovr hipp organik combiotic kullanıyoruz bizde sarılıktan beri..
Taburcu olurken ne mama alayım diye sorduğumda doktor ve yenidoğan hemşireler hipp veya evolvia demişlerdi notlarımda hala durur.. Aptamil de aşırı şeker olduğu için asla önermediler.
Bizde o zamandan beri hipple basladık devam ediyoruz.
5 aylık kızım gaz, kabızlık,kusma veya kilo alımında bir sıkıntı olmadı hiç çok şükür🙏
O yüzden ben deneyimime dayanarak hipp diyorum🩷