alonee owli uyku gurusu aldım 0,5 tog. 0-36 ay için . Şuan dört aylık havalar serinledi pijamasının üzerine giydiriyorum uyandığında sıcacık oluyor. Bir kez üstünü örttüm terlemişti . 4 aylık şuan yarım kundak gibi kullanıyorum kolları açık . Baya işimi gördü