100710 Kış için almak istiyorum bebeğimle birlikte yaşıyorum ikimiz yatıyoruz kışın kullansam herhangi bir sorun olur mu?
-_-hUysUzvetatlikadin 100710 çok dikkatli kullan ve tavsiyem paraya kıy iyisini al dandik ucuz birley alma ben yangın çıkartıyordum az kalsın. He birde uzun süre açık şekilde sakın yatma ağrı yapıyor ayrıca burun tıkanıklığı boğaz kuruluğu yapıyor. Şahsi tavsiyen onun yerine normal bir ısıtıcı al çünkü battaniyeyi dikkatli kullanmak lazım çok tehlikeli olabiliyor
Meriskus 100710 alma sakın patlamış bi tanesi ayrıca fişte saatlerce takılan şey ne kdr sağlıklı olur allah korusun
Rana1234 Ben kullanıyorum canım yeterince ısındıgına emin olunca kapat muhakak asla fiş takılı uyuma ben 1, 2 saat kadar fişte bekletip sonra kapatıp uyuyorum
1anne1bebek___ Canım çok tehlikeli birşey bu bence kullanma ne olur ne olmaz polar battaniyelerden al onu ser onlarda baya sıcak tutuyor çünkü Allah korusun fişteyken falan uyuya kalırsın