Herkese merhaba 1 aylık bebeğim var dün gece 11 den beri kucağımda uyuyor yatağına koyduğum anda bağıra bağıra ağlıyo memede çok rahat kucakta da mızmız ama uyuyo bir sıkıntısı mı var acaba ya da kucak mı istiyo gelişimi için uykusu çok bölünmeden uyuması lazım ama bir türlü uyuyamıyo ne yapmam lazım