Ali ünyazıcı marka milk tea çayı var içine kimyon katıp içiyorum onu kullandığımdan bu yana bebeğim çok rahat maşallah, tabi bir de her gün duş yaptırıyorum şu an 2 aylık, 10 günlükken başlamıştım bu çaya kullanmadığım günler bebeğim kıvranıyor kullandığım günler de ise gaz sıkıntımız olmuyor çok şükür