Burcudmn Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 42 günlük 4 haftadan beri doktorum önerisi ile gaz ilacı olarak günde 3 kere 2 cc kullanıyorum sizce ayına göre normal mi fazla mı bilemedim faz sıkıntısı azaldı rahat yapıyor ama burda okadar şey okudum ki kafam karıştı yarın dr randevum var tekrar sorayım mı sizce
CaglaBlgn Burcudmn benim bebeğimde 20 günlük doktor gaz sıkıntısı olursa kullan dedi. Günde 3 defa 1 cl . Sen yine doktoruna sor yarın seninki 40 günlük canım 2 cl olabilir
Burcudmn Birde CaglaBlgn birde kapağı açıldığında buzdolabında saklayın yazıyor siz nerde muhafaza ediyorsunuz şurubu