Monarosa-06 Kış geliyor artık siz gece mi gündüz mu banyo yaptıriyorsunuz gece hasta olur gibi bı algı var doğru mu?
atlassmoms Monarosa-06 ben geçen seni yeni doğduğun da da kışın akşam yaptırıyordum daha rahat uyuyor diye hala daha öyle yapıyorum :)
Wanderlust Monarosa-06 dogdugundan beri gece yapar 2,5 yasinda hic sorun yasamadik gece daha iyi bence uykuya da etkili rahatlatiyor
nazlii1_ Monarosa-06 bende karar veremiyorum martta doğdu bizimki akşam yatmadan hergun duş aldık iyiydi şimdi korkuyorum üşür diye havlusu vardı ona sarıyoduk şimdi banyodan çıkınca hareketleniyo açılıyor o yüzden bornoz almaya karar verdim