Nurten89
Bana pisik kremini azicik o kismina sur ayirmaya calisarak masaj yap dedi buarada ben doktor kontolüne gittigimde tamamen yapisikti bu doktorum bi anda kizimin canimi yakarak yarisina kadar acti o gun yavrum cok kotu agladi altini actirmadi sonra pişik kremiyle orasini acarak masaj yap dedi ben her gun yaptim her altını acmamda sonra kontrole gittigimizde tamameb açılmış dedi dahada boyle sorun yaşamadık sizde gitmeden bi deneyin ama tamamen kapaliysa belki acmaniz zor olabilir cunku doktkr gozumun onunde bi anda can yakarak yapti malesef bizler boylee yapamiyoruz ki ben hayatta boyle yapmazdimm yapamazdim belki size de mudahale gerekebilir kendisi ben acmasaydim cerrahiye yonlendirrdim demisti yada kremi varmis sanirim onu yazardi