Findiklarim9227 Kızlar ya bebeğim 3 ay 2 günlük bugün biraz kıyafet alayım diye çıktım 3-6 ay alsam hemen küçülür dedim 6-9 aldım ama o da eve gelince baktım biraz büyük kalıyor sanki siz kaç beden alıyorsunuz
ayazasaf Findiklarim9227 benim oğlum çok kilolu değil zayıf aslında 4 aylık ama brn 6-9 a geçtim sıkmasın rahat olsun diye bir süre kolları büyük olur ama rahat olur hem bira daha giyer ben çok heveslenerek aldım 2-3 takım ama hevesümi alamadan daraldı
Deletedmom277 Findiklarim9227 ben hep büyük alırım giyer de giyer uzun uzun giyer. Kolları katlayınca sıkıntı olmuyor ☺️
Mom9 6-9 alın bence. Genelde bedenlerine göre ufak oluyor kıyafetler. Bebek 4aylıkken 6aylık kıyafetler daha rahat oluyo. Benim kızımda 3ay 5günlük 6-9aldım ayaklı tulumlarını çok rahat. Boyu 64cm zaten 3-6da 68cm kadar oluyor
_07cinarhsn Ben 1 yaş bile aldım mont falan kış ortası için veya sonlara doğru o zaman a giyer diye genelde hep6 9 alıyorum 3 6 alınca en fazla 2 3 defa giydirdim çünkü içimde kaldı hep onlar
SevcanEmir 4,5 aylık oğlum, lcw alırsam 6-9 kalıpları büyük olduğu için, diğer markalarda 1 yaş alıyorum. Çünkü hemen küçülüyor 😌