evammm Yaşayan varmı herşeye ağlıyor ama herşeye yemek yemicem die ağlar uyurken ağlar uykuda ağlar uyanırken ağlar kendini ısırır yaşayan çözüm bulan varsa lütfen yazsın
papatyam-34 evammm bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama bizde bu durum sadece diş döneminde oluyor ve gerçekten çok yorucu sabırla bekliyorum dişlerinin patlamasını sonra rahatlıyor bitiyor ağlaması
evammm Paylaşımınız için teşekkürler dişlerin çıkması bitti sadece en arkada azı yerleri boşluk ama belirti yok 16 diş var şuan kaç oluyor toplamda bilmiyorum 😭