Bebeğim 2 aylık doğduğunda dili büyük dünyaya geldi. Ağzının içinde ama hep damağına yapıştırıyor uyurken dili dışarı taşıyor .Genetik test sonucunda bişey çıkmadı , diğer kan değerleri de normal bişey bulamadılar . Benim gibi bir durumu olan biri var mı ?Lütfen yardımcı olun.