Merhaba çok hafif karın ağrısıyla gittim kadın doğum doktorunun yaptığı ultrason ile çikolata kistin olduğunu söyledi kan tahlili ve pelvik doppler renkli usg istedi bende sigortam o hastanede geçmediği için baska hastaneye gittim test için. Herhangi bir kadın doğum doktoruna girip durumu anlattım bu testleri istiyor doktor dedim tamam dedi bende muayene ediyim istermisin dedi olur dedim muayene etti çikolata kisti var dedi kan tahlili yaptı direk ilaç verdi adetinde başla dedi bende ısrarla doppler usg yi de istedim bir kaç defa söyledim doktor inatlaştı yaptırmadı ben gözümle gördüğüme inanırım senin kendi doktorunun kendine güveni Yok demekki dedi yinede yapmadı. Çikolata kisti olanlar bu dediğim usg yi çektirdimi? Diğer doktor ne amaçla o usg yi istemiş olabilir? Kendi doktorumu arayıp durumu anlattım oda ısrarla çektir diye tutturdu. Birde bundan sonraki süreçte beni neler bekliyor lütfen yardımcı olurmusunuz