Kızlar ben çanta örüp satıyorum hep polyester makrome ipinden ördüm sattım, iki kişi benden kağıt ip çanta istedi yapıp yapamayacağımı bilemedim, yakın arkadaşım var o daha yatkın böyle işlere ona sordum yapabilir miyiz bu modelleri diye yaparız dedi şimdi malzeme parasını o verecek iki çanta için 850 lira alacağız malzeme parasıda 250 lira tutuyo kalan parayı bölüşmemiz mi doğru olur yoksa sadece arkadaşıma mı vermem gerek müşterileri ben bulmuş oldum ama yinede o yapacak yanlış bişey yapmak istemedim sizce nasıl olmalı