Kızlar 4 ay önce doğum yaptım göbeğim kaldı gitmiyor Yamuna korse aldım göbeğimi ölçmeden xl almam gerekiyormuş aslında ben l beden aldım içine girdim ama zor girdim yani 4 5 cm fark var l beden için l bedeni kullanayım mı sizce bir sıkıntısı olur mu dikişlere çok sıktığı için yoksa xl ile değiştireyim mi