Kızlar doğum yapalı 4 ay 19 gün oldu ve kırkım çıktı dan 1 hafta sonra regl oldum ve bir hafta temiz kaldim ve geri oldum geri bu şekilde oldum ve 1 ay sonra yani 28 Ağustos olmusdum ve daha olmadım ve hamilelikten supelenmiyoeum sizce neden olabilir çünkü 40 im ciktikdan sonra düzensiz bir adet gördüm sizce neden lütfen cevap verirseniz çok sevinirim