Kızlar bir şey soracağım yaa mağlum havalar soğudu artık kışlıklar çıktı ben de ebebekten falan çoraplı taytlar aldım kızıma normal çorapları eliyle ağzıyla çıkardığı için ayaklar hep çıbıldak oluyordu😂 dışarı çıkarken falan altına külotlı çorap giydirmem lazım mj üşümemesi için sizler nasıl giydirip çıkarıyorsunuz veya evde nasıl giydiriyorsunuz (kızım 6,5 aylık)