Bebeğim 5,5 aylık.
Gece uykuya yatırıyorum ayakta sallayarak sonra yarım.saat içinde kalkıyor ağlayarak emziriyorum tekrar uyuyor kucağımda yatırıyorum tekrar kalkıyor ağlayarak sonra beşiği salıyorum ee ee diyorum uyuyakalıyor bu ne çözemedim 10+15 gğndür.böyle scaba bir yeri mi ağrıyo diş mi salgın mı aç mı tok mu hiç anlayamıuorum lütfen çözüm bulun kızlaree bana