Kızlar merhaba 17 aylık oğlum var 1 haftadır gripti iştah da yoktu zaten meyve mama gidiyoduk mama görünce cıldıran onsuz uyumayan bir çocuktur şimdi 2 gündr mama kullanmıo ve yemek nerdeyse yok denecek kadar az yiyo hiçbişe yemiyo mamayıda istemiom hiç içmio bi tek meyve yiyo napıcam ben bu şekilde nolur yardım.