GunesSila yaz boyu evimiz çok sıcaktı klima salonda olduğu için orda yattık bebeğe vurmayacak yere koyarak, 10 gündür falan odamıza geçtik 7 aylık hala yanımda yatırıyorum, oda şuan 26 derece falan, ince tshirt üstüne önü açık uzun kollu yazlık pijama giydiriyorum. Müslin örtüsü var üzerinde de.