bademgozlum Arkadaşlar dogum doktoruma hediye almak istiyorum doktorumuz erkek nasıl bir hediye alabilirim fikirlerinizi bekliyorum :)
_The_ANA_ bademgozlum Ben esprili şeyleri severim. Sihirli kupaya esprili bir söz yazdırabilirsiniz Ya da sosyopixten hediye kutusu yaptırabilirsiniz
Binnur_cam bademgozlum Benim doktorum aşırı isim yapmış bir doktordu odası isimli hediyeler kara kalem çalışmaları ile doluydu çok düşünüp araştırdım ve bendeki ilgisini emeğini asla unutamam çok kıymetli benim için böyle bir hediyesi yoktu her girdiğimde odasına didik didik baktım ne var ne yok diye böyle birşey yaptırdım siteden çok memnunum doktorum çok beğenmişti teşekkür için hesabında paylaşmıştı 🤭
dygefe İsimli kalem, kupa bardak, fincan takımı, salon çiçeği, orkide, teraryum , gömlek, tatlı bunları alıyor hastalar genelde. Çiçek alcaksaniz da salon çiçeği alın bence eşim eve getiriyor çiçekleri solmuyorlar uzun ömürlü oluyor. :)
Pnarer9 Doktorunuzun instagram hesabı var mı ? Doktora alınabilecek en iyi hediye tabi ki crocs 😍 biraz tuzlu ama yada 3m littmann steteskop alabilirsiniz
PreeklampsiveHellp bademgozlum biz ismi yazılı anne karnında bebek figürlü led almıştık bence çok şık.
Tansukiz bademgozlum masasına isimlik alabilirsiniz ya da ismi yazılı kalem olabilir kupa bardak termos da olur 👍🏻