Kızlar ya reglim 8 gün gecikti ama her ay gününde olan biri değilim değişiyor prezervatif le korunuyoruz korkuyorum ama ya bide akıntım var ama afedersiniz ama böyle sümukumsu gibi hamileikle ilgili hiçbir belirti hissetmiyorum test yapmaya da korkuyorum sizce varmıdır biseyler 8 aylık da bebeğim var emziriyoruum hiç istemiyorum hamile olmayı ilaç kullanmaya vasliycam zaten eğer değilsem inşalah değilimdir ya