Bizim de 3. Ay itibari ile başladı. Memeye gelince biraz sinirleniyor bir fırt çekip arkasını dönüp etrafı izliyo ve bu döngü sürekliyo oluyor. Çözümü şu ayağa kalkıyorum kucağımda sallayarak biraz mayıştırıyorum, yürüyüyorum aynı zamanda sonra memeyi alıp içiyor. Gece emen bir bebekse zaten meme reddi yapmıyordur. Dikkatleri çabuk dağılıyor artık dikkati memeye çekmeye çalışmak öazım