Emeel Kızlar bebeğim 27 aylık yavaştan bezi bırakalım istiyorum tabi kızımın hazır olması lazım . Siz nasıl anladınız hazır olup olmadığını ? Ben şu an o hazırsa hazırım denemek isterim olmazsa tekrar denerim diye düşünüyorum