aslaninannesiiii Kizlar oglum 3.5 aylik gelisimi icin hikaye okumam istiyorum onerilerinizi alabilirim
papatyam-34 aslaninannesiiii ben 3 boyutlu hikaye kitaplarını çok seviyorum çok dikkatini çekiyor 🫠 hepsi burada da sincap kitap diye satıcı var orda da güzel kitaplar var cırt cırtlı Fenerli oynayan gözler falan 😂 oraya da bakabilirsiniz
minikayaklarr aslaninannesiiii bende slnsk istiyorum ama karar veremedim bu hareketli kitaolar güzele benziyor bende brkliyim deneyimini paylaşan olur belki