Bebeğime mama değişikliği yaptığım için elimde hiç açılmamış 800 g 0-6 ay aptamil mama var. Kayınpederim alıp gelmiş ama fişi attığı için iade edemiyorum. Aynı şekilde bezlerde de 2 numara kullanıyorum elimde 2 paket 64 lü 1 numara bez kaldı Onuda yine iade edemiyorum. İsteyen olursa hepsini 550 tlye göndereceğim