Bugün emzirirken bebeğimin gözünün içinde alt göz kapağının içinde tam olarak, bir fazlalık gördüm kist gibi hemen randevu alıp yakınımdaki hastaneye götürdüm doktor yağ bezesi dedi içindeki kitle için bebeğinde aynısı olan var mı? Yarın başka bir doktora götürücem ama süreç nasıl ilerleyecek merak ettim