NilMomm tultanhanim sakarya da yaşıyorum. Kombi açmadım ama biraz klima çalıştırdım sıcakta. Çünkü duş aldırdım evin içi de serin
tultanhanim NilMomm bende normalde her akşam yıkardım uyutmadan artuk gün içinde banyo yaptırıyorum birden soğudu ordu da yaşıyoruz
terazikadini tultanhanim istanbuldayım daha açmadık ama sanırım bi iki güne açacağız sabaha karşı soğuk oluyor
dikkatbebekvar tultanhanim istanbuldaym evim de serindir yazın bile ama ona ragmen hala sogumadı. Yarım kolluyla sortla yatabiliyorum. Acanlar olmus sasırdım.