Merhaba. Benim kızımda aynı durumdaydı. 5. Aydan sonra kilo alımı çok yavaşladı ve 8. Aydan 1 yaşına kadar anca 300 Gr civarı alıp bir yaşında 8 kg idi. 1 yaş tahlillerinde b12 si çok düşük cikti ve ignelere başladık. Benim bebeğim güzel yiyen bir bebek. Buna rağmen kilo alamiyordu. Meğer sebebi B12 eksikligiymis. İgnelerden sonra şu anda 14 aylık ve 9 kg civarı oldu. Tahlillerde tüm değerlerine bbaktırın güzelce.