11 buçuk aylık oldu 1 haftadır sadece tarhana yemeğe başlamıştı. Ondan önce sıfır ek gıda. Şimdi de tarhana da istemiyor. Herkes çok zayıflamış diyor çocuğa moralim bozuluyor. Yani bence normal kilosu ama nasıl sevdireceğim ben bu çocuğa yemek yemeği