İyi akşamlar kızlar 25 aylık kızım var. 1 aydır gayet güzel çişini söylüyordu hiç sorunsuz çabucak öğrendi hatta hiç zorlamadan kendi isteğiyle. Ama gel gelelim 3 gündür hep kaçırıyor. Neden böyle oldu anlayamıyorum nasıl davranmam geri ne yapmam gerekiyor tecrübeli olanlardan öneri bekliyorum.