alparslanannesi0 geçmiş olsun. İnşallah biran önce toparlar ve bebeğinizle kavuşursunuz. Benim bebeğim de doğum sonrası solunum sıkıntısı ile yoğun bakıma alındı hatta 2 gün entübe edildi. Psikolojinizi, stresinizi anlayabiliyorum ama bunları yaşamış bir anne olarak söylüyorum “hepsi geçiyor güzel anne♥️”. Bebeğin toparlayana kendi oksijen desteğini kendi karşılayana kadar küvöz de solunum desteği ve gerekirse antibiyotik tedavisi alacak. Sonra yavaş yavaş solunum desteği seviyesini düşürecekler. Entübeden çıkınca burundan basınçlı hava veriyorlar sonra hut adı verilen fanus ile oksijen veriyorlar. Sonrasında küvöze oksijen verip bir süre sonra gözlemleyerek onu da kesiyorlar. Kendi rahat rahat nefes almaya başlayınca sizi emzirmeniz için çağırıyorlar 1-2 gün emzirme seansları sonrası evinize uğurluyor. Yeni anne olam biri için yıpratıcı bir süreç ama çok güzel günler sizi bekliyor onları düşünmelisiniz. Kendinize dikkat etmeli bol bol süt sağmalısınız unutmayın bebeğinizin şifası sizin sütünüzde saklı. ♥️ çok geçmiş olsun