Minik4 Akdeniz’de bir kasaba gibi yerde oturuyorum. Bu yaz hiçbir hafta sonumuz boş geçmedi. Hep birileri vardı. Evimizi bildiğiniz otel gibi kullandılar. Pandemide baya rahattım. Bu sene tam bir zirvede geçti. Hafta içi ful çalışıyorum, insan ister ki cumartesi uyuyayım biraz. Uyku bile çok lüks oldu. Yol üstü olduğu için gelen gidenimiz de kesilmez. Seneye bize gelen herkese gitmeyi düşünüyoruz eşimle, kızımla beraber 😂