Ilk baslarda ayrilmak istememesi normal. Sizin icin zor bir surec ama zamanla duzene girecektir. Su an kendisi kucuk, yoruluyordur emerken. Kendisi gibi midesi de kucuk, cabuk acikiyordur o yuzden.
Emzirme danışmanı bebegimin surekli emmek istedigini soyledigimde bana; dunya uzerinde tanidigi bildigi tek sensin, ayrilmak istememesi normal, buyudukce ozlersin bu gunlerini, tadini cikararak bol bol emzir demisti 🥲