htcdgrl okuduğum, duyduğum her şeyi denedim ve asla benim de geçmedi 😔 klomaks kullandım tam bir hafta anca öyle tamamen geçti çok şükür hatta tam bir ay sonra da diğer göğsümden mastit oldum bu sefer ucundan yaraydı, soğan sardım iltihabı çok güzel boşalttı ama bebeğim sonrasında iyileşirkrn kan yutmuş (kalasından ve kusmuğundan fark ettim) mecbur yine kullandım 😔 çok şükür bir sıkıntı olmadı ama 🙏🏼