Grip olduk antibiyotık ve burun damlası kullandık sonrasında hep eli agzında ve burnunda , burnunda ödem oluştu. Doktor alerji için şurup damla verdi ama hiç azalmıyor . Birde bugun burnunu serumla temızlerken kan geldi yavas yaptıgım halde çok moralim bozuldu başına gelen var mı 2 yaşında oğlum bu arada