CanselUmut24 alacağınız ürünün markası bile etkiliyor bunu. Geçen sene owli aldım 2.7 tog. Kızımın odası 23-24 derece civarı. Ama hiç terlemedi. İçine yarım kollu zıbınla yatrmıştım, üşüdüğü bile oldu hatta. Ankara da yaşıyoruz gece sabaha karşı kuru ayaz olur çok fena. Geçen sene bir de lcw almıştım 2.5 tog. O yorgan gibi çok kalın ve terletmişti kızımı. Owli tog değeri olarak daha yüksek olmasına rağmen çok daha ince bi ürün. Kalın yorgan gibi olanlarda biraz daha ince alıp üşürse içine takım giydirerek deneyebilirsiniz