Kızlar benim sorum şu demir damlası olarak bestiron Kullanıyoruz ama bir kaç yerde gördüm açtıktan sonra 1 ay mı kullanım süresi bunların? Bilgisi olan var mı? Ve aynı şey d vitamini için de geçerli mi? Calpol de öyleymiş sanırım 1 ay sonra geçerliliğini yitiriyormuş