Zhdsgn aynen 4 ay 24 günlük oğlum . Sanırım ataklardayız 😣 .. memeyi ağzına verene kadar , o kadar çok ağlıyor ki artık benim de oturup ağlayasım geliyor. önce direniyor ağlıyor sonra emiyor. Diş olup olmadığını da anlamadım ki. Şişlik falan yok aşırı salya dışında. 2 gündür de ateşi çıkıp duruyor düşüyor.. uyku da zaten hak getire. bu nasıl bir ay. Bitsin artık