defneakkaya Bebeğim 5 haftalık oldu sanırım atak haftasındayız çok zorlanıyorum çok ağlıyor özellikle akşam üzeri saat 6 gibi başlıyor emzirme sırasında çok hırçınlaşıyor 🥺 siz nasıl atlattınız çok sürüyor mu? Hangi atak haftası daha zor geçiyor?
Ecemsultan defneakkaya bizde 5 haftalık olduk memede bizde zorlanıyoruz. Bizimki de 9 da başlıyor 1 saat hiç susmuyor
jin defneakkaya benim kızımda öyle sütüm az mama da veriyom ben ağlama kirizne giriyo ben int nazar duası var 7 Felak nas kafirun süresi bebekler için onu dinletin bir nevi olsada sakinleştiriyo rabbim yardımcımız olsun🥺🤲🤲🤲
Gldekpnci defneakkaya ağlamalar kısa kısa uykular devamlı mama yemek istemesi sonra fazla geldiği için kusmalar 😵💫
elfgokce Yaaaaa sadece ben değilmişim. 42 günlüğüz bugün. Tam 3 gündür akşam 7 de başlıyor. İlk gün 1 saat sonra sustu. Dün tam 4 saat ağladı. Benim bebeğim kakasını da yapamıyor. Nr yapacağız. Bana da birşeyler söyleyin. Artık çıldırıyorum.
Zinnetnur elfgokce off yalnız değilim 46 gün bugün öğlen 12 den 23 e kadar uyumadı bugün tam 11 saat bir saattir uyuyo onda da mama saati yaklaşıyor uyandırsam bi sıkıntı uyandurmsam başka offf 😞😞
butterflyy_ defneakkaya ben de aynı şekil yaaa geçen gece 4 saat boyunca ağladı kullanıyorum forbiome minies verdi doktor