Merhabalar oğlum 4 aylık 4 ay boyunca gündüz sürekli kucak mi istiyor ağlıyor yatirdigim an ağlamaya başlıyor mutfağa gitsem ağlıyor gün içinde uykusu çok kısa süreli neden sürekli ağlama isteği oluyor kucakmi alıştı kendisini yalnizmi hissediyor hiç bir işimi halledemiyorum gündüz kendi kendine ne zaman oyalanir durur ağlamadan