MadamMommy 061 hepsini denedim hepsi daha çok sancı ve gaz yaptı metsilde ağladı sancidan ama herkese farklı etki ediyor diyorlar bence hiç birini kullanmamak daha iyi şimdi öyle yapmam bir kaç gün bakalım
Guz06 Sap simplex e başladık bebek uyumaya başladı , garip sesler çıkarıyordu gazdan baya azaldı biz çok beğendik fayda etmezse bu damlayı deneyebilirsiniz